Jaguar Land Rover (JLR) initierer til et markedsføringsstønt i form av en pop-up store i sentrum av Oslo. Pop-up butikkens formål var å markedsføre Jaguars nyeste modell, I-Pace. Korridor ble valgt for å planlegge og gjennomføre oppdraget.
Planlegging/gjennomføring
Korridor stod for forsalg til lokalet, som senere ble valgt i samarbeid med JLR, videre oppussing av lokalet, utsmykning bemanning av butikken over en fem måneds periode, og generell drift.
Pop-up butikken fant sted på sentrale Olav Selvaags plass på Tjuvholmen, vegg i vegg med blant annet anerkjente restauranter som Snømagasinet og Sanoma. Lokasjonen genererte besøk av generelt bilinteresserte, Jaguar-entusiaster, samt forbipasserende på vei til Astrup Fearnleys Museet og Tjuvholmen sjøbad.
Gjennom pop-up butikkens levetid arrangerte Korridor en rekke eventer i lokalet for JLR. Informasjon om evnetene finner du blant våre andre artikler på nettsiden.
Comments